-
Com puc modificar el meu perfil?
Per modificar el teu perfil has d'anar a l'opció el meu perfil. Aquesta opció et mostrarà les dades que has emplenat. Des d'aquesta opció podràs modificar les dades que vulguis.
-
Poden veure els altres usuaris el meu mail?
El teu mail és utilitzat exclusivament per 2son2 per a comunicar-se amb tu. En cap cas altres usuaris de 2son2 podran veure el teu mail.
-
Com canviar el meu mail?
Per a canviar el teu mail has d'anar a l'opció el meu compte. Aquesta opció et permetrà modificar les dades que no es mostren a altres usuaris.
-
Puc canviar la meva clau?
La teva clau és un element de seguretat molt important. Et recomanem que la guardis en un lloc segur i que no la hi diguis a ningú.
Si necessites canviar-la, has d'anar a l'apartat el meu compte, i després has de prémer el botó Canviar clau.
-
Puc canviar el meu sobrenom?
El sobrenom és el sistema amb el qual els altres membres de 2son2 t'identifiquen. A més, el sobrenom és personal, per la qual cosa no pot haver-hi 2 membres de 2son2 amb el mateix sobrenom. Per tot això, no permetem que els membres el canviïn
-
Com trobar la meva mitja taronja?
En la pàgina inicial trobaràs el sistema de recerca ràpida. És un sistema molt senzill i que et permetrà realitzar consultes d'una manera ràpida i sense complicacions. 2son2 ofereix sistemes més avançats. Per a utilitzar-los, prem sobre l'opció Recerca del menú superior.
-
Com puc comunicar-me amb altres membres?
2son2 t'ofereix diversos serveis per a poder comunicar-te amb altres membres:
-
Petó virtual: és un bon sistema per a intentar cridar l'atenció d'un membre.
Aquest mètode és el preferit pels més indecisos, et servirà per a donar el primer pas. Si inclous a un usuari en la teva llista negra, aquest usuari no et podrà enviar petons virtuals.
-
Llista de favorits: pots incloure altres usuaris en la teva llista de favorits. És un bon sistema per a demostrar el teu interès per un altre membre.
Si l'usuari que has inclòs en la teva llista t'inclou en la seva, pot ser l'inici d'una relació interessant, anima't.
-
Missatge: és el mètode més directe. Amb ell pots expressar moltes més coses que amb un simple petó virtual.
Recorda que la nostra comunitat es basa en un principi de respecte mutu, per això et recomanem que contestis tots els missatges que rebis.
Pensa que a tu t'agradarà que et contestin als missatges que tu envies.
Si inclous un membre en la teva llista negra, aquest no podrà enviar-te missatges.
-
Xat: disposes d'un xat en directe per a comunicar-te amb els membres que desitgis.
-
No vull que un usuari es comuniqui amb mi, com ho puc fer?
2son2 és una comunitat que es basa en el mutu respecte entre els distints membres de la mateixa. Si per alguna raó no desitges que un membre t'enviï missatges o uns altres tipus de comunicacions, basta que ho incloguis a la teva llista negra. El sistema no permetrà als membres que hi estan a aquesta llista fer dites operacions.
-
Quan em connecto apareix un avís indicant-me que el meu mail no és correcte, com evitar-ho?
Perquè 2son2 pugui comunicar-se amb tu sense problemes, necessitem que validis el teu mail. Per això, quan et dónes d'alta o quan modifiques el teu mail, 2son2 t'envia un mail de confirmació. Quan ho rebis, has de fer clic en l'enllaç que se t'indica. D'aquesta manera tan senzilla validaràs el teu mail. Fins que no ho validis, cada vegada que et connectis t'apareixerà el missatge indicant que no ho has validat.
-
M'he equivocat en introduir algunes de les meves dades personals, com la meva data de naixement o el meu gènere, com els puc rectificar?
Si per error has introduït certes dades personals com el teu gènere o la teva data de naixement, ves a l'apartat Contacta'ns situat al menú inferior de la pàgina i indica'ns les dades que desitges corregir.
-
He oblidat les meves dades d'accés (sobrenom clau), com puc recuperar-les?
Si has oblidat les teves dades d'accés, a la pantalla principal a l'apartat Accés usuaris veuràs una opció que posa He oblidat les meves dades d'accés. Prem sobre dita opció i t'apareixerà una pantalla on et sol·licitem el mail que ens vas indicar quan et vas donar d'alta en 2son2. Introdueix-lo i prem ok, immediatament rebràs un mail amb el teu sobrenom i una nova clau. La rebràs perquè per motius de seguretat guardem les claus de tal manera que és impossible recuperar-les.
-
A la part dreta d'algunes opcions del menú apareixen uns nombres entre parèntesis, que volen dir?
Aquests nombres poden aparèixer en les següents opcions de menú: estic en els seus favorits,
m'han enviat un petó, han visitat la meva pàgina i missatges rebuts. En el cas de estic en els seus favorits, indica el nombre d'usuaris que m'han inclòs en la seva llista de favorits des de l'última vegada que vaig consultar la meva llista de favorits. En el cas de m'han enviat un petó, indica el nombre d'usuaris que m'han enviat un petó des de l'última vegada que vaig consultar m'han enviat un petó. En el cas d'han visitat la meva pàgina, indica el nombre d'usuaris que han visitat la meva pàgina des de l'última vegada que vaig consultar han visitat la meva pàgina. En el cas de missatges rebuts, indica el nombre de missatges que he rebut des de l'última vegada que vaig consultar missatges rebuts.
-
Com funciona el sistema d'avisos?
El sistema d'avisos et permet estar informat quan un altre membre realitza una de les següents accions::
• Visita el teu perfil
• T'inclou en els seus favorits
• T'envia un petó
• T'envia un missatge
El sistema t'avisarà mitjançant un mail quan es produeixin qualsevol d'aquestes situacions.
Si vols modificar alguna de les 4 accions anteriors, rebràs un avís, has d'anar a l'opció de menú els meus avisos i marcar l'opció que desitgis.
-
Dels meus missatges rebuts desapareixen missatges, per què?
Si un usuari es dóna de baixa, tota la informació relacionada amb dit usuari s'esborra del sistema. Per això, si has rebut missatges de usuaris que després s'han donat de baixa, aquests missatges desapareixeran dels teus missatges rebuts.
-
Dels meus missatges enviats desapareixen missatges, per què?
Si un usuari es dóna de baixa, tota la informació relacionada amb dit usuari s'esborra del sistema. Per això, si has enviat missatges a usuaris que després s'han donat de baixa, aquests missatges desapareixeran dels teus missatges enviats.
-
Rebo un avís mail indicant-me que he rebut un missatge, però en entrar a 2son2 no tinc cap missatge nou, per què?
L'usuari que t'ha enviat un missatge s'ha donat de baixa abans de la teva entrada en 2son2. En donar-se de baixa, desapareix tota la seva informació associada (missatges enviats i rebuts, visites efectuades i rebudes, petons enviats i rebuts, els seus favorits i llistes de favorits on està inclòs, la seva llista negra i llistes negres on està inclòs)
-
Rebo un avís mail indicant-me que he rebut un petó, però en entrar a 2son2 no he rebut cap petó nou, per què?
L'usuari que t'ha enviat un petó s'ha donat de baixa abans de la teva entrada en 2son2. En donar-se de baixa, desapareix tota la seva informació associada (missatges enviats i rebuts, visites efectuades i rebudes, petons enviats i rebuts, els seus favorits i llistes de favorits on està inclòs, la seva llista negra i llistes negres on està inclòs)
-
Rebo un avís mail indicant-me que un usuari ha visitat el meu perfil, però en entrar a 2son2 no veig cap visita nova, per què?
L'usuari que t'ha visitat s'ha donat de baixa abans de la teva entrada en 2son2. En donar-se de baixa, desapareix tota la seva informació associada (missatges enviats i rebuts, visites efectuades i rebudes, petons enviats i rebuts, els seus favorits i llistes de favorits on està inclòs, la seva llista negra i llistes negres on està inclòs)
-
Rebo un avís mail indicant-me que un usuari m'ha inclòs en la seva llista de favorits, però en entrar a 2son2 no veig cap favorit nou, per què?
L'usuari que t'ha inclòs en la seva llista de favorits s'ha donat de baixa abans de la teva entrada en 2son2. En donar-se de baixa, desapareix tota la seva informació associada (missatges enviats i rebuts, visites efectuades i rebudes, petons enviats i rebuts, els seus favorits i llistes de favorits on està inclòs, la seva llista negra i llistes negres on està inclòs)
-
Com puc cancel.lar la renovació automàtica de la meu passi?
Pots cancel·lar la renovació del teu passi des de "El meu compte" en qualsevol moment des de les 24 hores següents a la compra i fins a 48 hores abans que caduqui la passada.
Per accedir, fes clic a "El meu compte". Quan estiguis a la pàgina, fes clic a l'enllaç "Gestionar el passi" de l'apartat "El meu passi 2son2".
Assegura't de dur a terme tots els passos del procés de cancel·lació.
-
Com puc suspendre temporalment el meu perfil?
Pots cancel·lar la renovació del teu passi des de "El meu compte" en qualsevol moment des de les 24 hores següents a la compra i fins a 48 hores abans que caduqui la passada.
Per accedir, fes clic a "El meu compte". Quan estiguis a la pàgina, fes clic a l'enllaç "Gestionar el passi" de l'apartat "El meu passi 2son2".
Assegura't de dur a terme tots els passos del procés de cancel·lació.
-
Com desinscriure'm de 2son2?
Pots desinscriure't de 2son2 accedint a l'apartat "El meu compte".
A continuació, ves a la secció "Oculta el teu perfil" i prem l'opció per ocultar el perfil.
A la següent pantalla trobaràs l'opció per esborrar el teu perfil .